22:54

Helgen är slut och jag känner mig inte alls redo för skola imorgon... Efter spritdöden igår kväll känner jag att min kropp inte har riktigt återuppstått än.



MIKAEL HANNI RINGDE MIG "IMORSE" FÖRRESTEN, HAN BESTÄLLDE NÄMLIGEN TÅGBILJETTER TILL ESKILSTUNA OCH VILLE VETA VILKA DAGAR HAN SKULLE BESTÄLLA FÖR. MITT SVAR VAR "KOM IGEN GRABBEN NU KÖR VI" (OCH DET BETYDER 1 MAJ) SÅATTEEEE... NÄSTNÄSTA HELG KÖR VI, DÅ ÄR DET SPRITDÖDEN SOM GÄLLER IGEN. HAHAHAHA OCH FÖRRESTEN, ALLA SOM HAR TRÅKIGT NÅGON GÅNG I LIVET OCH VILL HA DET LITE ROLIGARE KAN JU ALLTID LÄSA MIKAEL HANNIS BLOGG. JAG BRUKAR GRINA NÄR JAG LÄSER DEN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som en sjukt snygg alien på den där bilden! hoppas de invaderar snart.

2010-06-07 @ 18:01:00
Postat av: Anonym

älskar dina bilder på diiiiig så snygg, vad har du för cam??? <3

2012-05-25 @ 20:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0